Camila Cabello ft. DaBaby: My Oh My

Camila Cabello ft. DaBaby: My Oh My


-This is my favorite
track off the album. I love this song.
Performing “My Oh My” from her new album “Romance,” give it up for Camila Cabello
and DaBaby! [ Cheers and applause ] [ “My Oh My” plays ] ♪♪ -[ Laughs ] [ Screams ] -♪ They say
he likes a good time ♪ -♪ My, oh, my ♪ -♪ He comes alive at midnight ♪ -♪ Every night ♪ -♪ My mama doesn’t trust him ♪ -♪ My, oh, my ♪ -♪ He’s only here for one thing,
but ♪ -♪ So am I ♪ -♪ Yeah, a little bit older ♪ ♪ A black leather jacket ♪ ♪ A bad reputation ♪ ♪ Insatiable habits ♪ ♪ He was onto me, one look,
and I couldn’t breathe ♪ ♪ I said if he kissed me,
I might let it happen ♪ -♪ Oh ♪ -♪ I swear on my life that
I’ve been a good girl ♪ -♪ Oh, ah ♪ -♪ Tonight,
I don’t wanna be her ♪ ♪ They say
he likes a good time ♪ -♪ My, oh, my ♪ -♪ He comes alive at midnight ♪ -♪ Every night ♪ -♪ My mama doesn’t trust him ♪ -♪ My, oh, my ♪ -♪ He’s only here for one thing,
but ♪ -Let’s go! -♪ So am I ♪ -♪ Look, I’m the type
to make her turn on her daddy ♪ ♪ DaBaby make her forget what
she learned from her daddy ♪ ♪ I don’t be tripping on
lil’ shawty, I let her
do whatever she please ♪ ♪ I don’t be kissing on lil’
shawty, she don’t be kissing
on me, either ♪ ♪ She came with you,
then left with me ♪ ♪ I went up a point,
let’s call it even ♪ ♪ Don’t like the car she in,
gonna end up buyin’ her
a new Beamer ♪ ♪ That girl know what she want,
she make me take it off
when she see me ♪ ♪ She say I make her…whenever
my face pop up on TV ♪ ♪ I had to say, “No disrespect,
gotta do it safe, or you
can keep it” ♪ ♪ Pop star, I’m fresh up out
the trap, and I’m going Bieber ♪ ♪ She know I’m a call away,
I can drop a pin and she
come meet me ♪ ♪ Stand next to me, you gonna
end up catchin’ a fever, baby ♪ ♪ I’m hot ♪ -♪ Yeah ♪ -♪ I swear on my life that
I’ve been a good girl ♪ -♪ Good girl, good girl ♪ -♪ Tonight,
I don’t wanna be her ♪ ♪ They say
he likes a good time ♪ -♪ My, oh, my ♪ -♪ He comes alive at midnight ♪ -♪ He comes alive,
oh, every night ♪ -♪ My mama doesn’t trust him ♪ -♪ My, oh, my ♪ ♪ He’s only here for one thing,
but ♪ ♪ So am I ♪ ♪ And my mama
doesn’t trust you, baby ♪ ♪ And my daddy
doesn’t know you, no ♪ ♪ Oh, my, my, my, my,
my, oh, my ♪ ♪ My, my, oh ♪ ♪ He likes a good time ♪ -♪ My, oh, my ♪ -♪ He comes alive at midnight ♪ -♪ Every night ♪ -♪ My mama doesn’t trust him ♪ -♪ My, oh, my ♪ -♪ He’s only here for one thing,
but ♪ -♪ So am I ♪ [ Cheers and applause ] -Wow! That is how you do it! That is how you do it!
Come on! Every time! Camila Cabello! [ Cheers and applause ] DaBaby! “Romance” is out now!

21 thoughts on “Camila Cabello ft. DaBaby: My Oh My

  1. bruhhhhh dababys line “ dababy make her forget what she learnt from her daddy “ is so fire and flows so satisfyingly 🤤

  2. Why is no one talking about their Fits.
    Like wow if i wore that to school.
    I'd be Dress coded as soon the short skirt walked through the doors.

  3. Jimmy pls invite Robbie Williams or TT to your show😫😫❤️ that would be damn cool

    (Sorry for that bad english haha I am german😂🇩🇪)

  4. Tf is yall sipping on she cannot i repeat cannot sing at tf all 🤯😩🙄 this shit was a flop Dababy saved this one smh yuck 🤷🏽‍♀️✌🏽✌🏽

  5. 2k dislikes already this girl is so good at singing and dancing and has the most beautiful voice she deserves 0 dislikes and heaps of likes

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *